Ylläpito- ja Palvelutasokuvaus

1. PERUSPALVELUTASO

Palvelutasoon kuulumattomista lisätöistä sovitaan erikseen kirjallisesti (esimerkiksi sähkö-posti tai tukitiketti) Tilaajan kanssa. Niistä laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

 

2. PALVELUTASOON KUULUMATTOMIEN TÖIDEN TILAUS JA VELOITUS

Palvelutasoon kuulumattomista lisätöistä sovitaan erikseen kirjallisesti (esimerkiksi sähkö-posti tai tukitiketti) Tilaajan kanssa. Niistä laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

 

3. PALVELUJEN SAATAVUUS

Toimittaja pyrkii takaamaan palveluille 99,9 % saatavuustason klo 08:00 – 16:00, 99,7 % klo 16:00 - 02:00 ja 99 % saatavuustason klo 02:00 – 05:00. 0,15 h / vrk käytetään 02:00 – 05:00 välisenä aikana järjestelmän varmuuskopioiden ajamiseen.

Toimittaja ei kanna vastuuta tietoverkko-, käyttöjärjestelmä- tai muista virhetilanteista, tai niistä seuranneita toimitettavaan palveluun vaikuttavia virhetilanteita, jotka eivät ole Toimittajan ylläpidon tai tuen alaisuudessa.

 

4. YLLÄPITOON KUULUVAT KÄYTTÖJÄRJESTELMÄT JA SOVELLUKSET

Toimittaja tarjoaa palvelutasokuvauksen mukaiset palvelut seuraavien käyttöjärjestelmien piirissä:

 - Windows 10
 - Windows 11
 - Windows Server 2012
 - Windows Server 2012 R2
 - Windows Server 2016
 - Ja uudempi
 - Microsoft Surface –laitteet, joissa FullHD-resoluutio

Sovellustuki tarjotaan vain työasemiin ja kannettaviin tietokoneisiin joissa on vähintään FullHD-resoluutio.

Toimittaja varaa oikeuden poistaa käyttöjärjestelmä tuettujen käyttöjärjestelmien listalta, kun käyttöjärjestelmän toimittajan tuki käyttöjärjestelmälle päättyy.

Toimittaja varaa oikeuden lisätä uusia käyttöjärjestelmiä ylläpidon piiriin.

Thin client

WinHIT-järjestelmä toimii erinomaisesti myös erilaisilla thin client -malleilla sekä remoteapp -tyyppisesti.

WinHIT tukee sekä Internet Explorer -selainta että Chromium-pohjaista Webview2 -selainta.

 

5. TUOTETUKI

In Net Oy:n tukiprosessi pyritään pitämään yksinkertaisena ja käyttäjäystävällisenä.

Tuen kiireellisyys

 - Kiireellisissä asioissa ensisijainen yhteydenottotapa on puhelin.
 - Vähemmän kiireellisissä tapauksissa ensisijaisesti sähköposti tai tukilomake, jotta ilmoi-tuksista saadaan automaattinen tiketti.

Automaattiseuranta

 - In Net Oy pystyy seuraamaan tiettyjä palveluja automaattisesti ja reagoi niiden vikatilanteisiin itsenäisesti.

Tukitiedotteet

 - In Net Oy:n tuki tiedottaa asiakkaita säännöllisesti tukitiedotteilla huomioitavista asioista.

Tiketöintijärjestelmä

 - Tuotetuki tiketöi kaikki asiakastapahtumat joita ei saada heti ratkaistua. Tarvittaessa tikettien ratkaisuaikoja voidaan seurata tilaajan kanssa.

Tukiprosessin kulku

 - In Net Oy:n tukeen saavat myös loppukäyttäjät olla suoraan yhteydessä, mutta organisaa-tioiden sisäisen toimintakyvyn ja tiedonkulun takia normaalisti käytössä on oheinen tukiprosessi.

Tukitavat

In Net Oy:n tuotetuki käyttää puhelinta, sähköpostia, chat -palvelua asiakaskontakteihin. Saadessaan asiakkaalta luvan tuotetuki käyttää myös Teamviewer quicksupport -työkalua.

Ohjelmiston käsikirjat

In Net Oy:n tuotetuki toimittaa aina ajantasaiset ohjekirjat pyydettäessä.


6. TUOTETUEN YHTEYSTIEDOT

In Net Oy tuotetuki

Lahden toimisto
Kariniemenkatu 39
15140 Lahti

Puhelin:
040 8316150

WinHIT uutiset ja tiedotteet

30.3.2023 / Päivitimme tuen sivuston
Päivitimme tuen sivuston ulkoasua sekä vaihdoimme sivustomme nopeammalle palvelimelle. Nyt asioiminen sivustollamme käy verkkaisesti!

Jos törmäät johonkin huomautettavaan niin annathan palautetta tuki(ät)innet.fi

13.5.2022 / In Net Oy:n henkilökunta viettää tyky-päivää perjantaina
In Net Oy:n henkilökunta viettää tyky-päivää perjantaina 13.5.2022.
Tämä voi aiheuttaa viivettä tukipyyntöihin vastaamisessa.
Toivomme että olette yhteyksissä vain kiireellisissä asioissa.
Tukemme toimii taas normaalisti ensi viikosta alkaen.

Mukavaa viikkoa!

Ystävällisin terveisin

In Netin tuki

Asiakastuki | In Net Oy
+358 40 8316 150 | tuki@innet.fi
Kariniemenkatu 39, Lahti | http://www.innet.fi/winhit/

5.10.2020 / Alaikäisen puolesta-asiointi toteutettu WinHIT:iin
Kela on hyväksynyt WinHIT-järjestelmän alaikäisen puolesta-asioinnin testitapaukset. Testitapaukset menivät läpi ilman lisätestauksia.

Asiakkaillemme tämä tarkoittaa alaikäisten ​puolesta–asiointiin liittyvien toimintojen käyttöönottoa aiemmin suunniteltua pikaisemmalla aikataululla.

9.4.2020 / THL: COVID-19 ICD-10 diagnoosikoodit WinHIT:ssä
Hei,

THL on julkaissut koodistopalvelimella kaksi uutta COVID-19 ICD-10-luokituksen diagnoosikoodia.

U07.1. – COVID-19-virusinfektio, laboratoriotutkimuksella varmistettu – Käytetään laboratoriotutkimuksella varmistetussa COVID-19-virusinfektiossa.
U0.7.2. – Epäily COVID-19-virusinfektiosta, ei varmistettu laboratoriotutkimuksella. – Käytetään vahvistamattomissa COVID-19-virusinfektioepäilyissä.
WinHIT:n diagnoosikoodit ovat ajantasaiset THL:n koodistopalvelimen kanssa, joten WinHIT:n käyttäjillä koodit ovat käytettävissä ilman erillistä päivitystä.

Lisätietoja THL:n sivuilta: THL on antanut ohjeet COVID-19-virusinfektion kirjaamisesta suun terveydenhuollossa

Ystävällisin terveisin

In Netin tuki

20.1.2020 / Uudistuneet SOTE-varmennekortit ja WinHIT yhteensopivuus
Digi- ja väestövirasto on tiedottanut SOTE-varmennekorttien sirujen uudistuvan 31.3.2020.

Huhtikuusta alkaen kaikissa uusissa sosiaali- ja terveydenhuollon varmennekorteissa on uusi siru. Vanhat kortit ovat voimassa viimeiseen voimassaolopäivämääräänsä asti.

WinHIT version tulee olla 20190919 tai sitä uudempi, jotta uudet varmennekortit toimivat ohjelmassa.
Olemme yhteyksissä asiakkaisiimme, joilta kyseinen versiopäivitys vielä puuttuu.
Lisätietoja uusista varmennekorteista digi- ja väestötietoviraston sivuilla: https://dvv.fi/tietoa-sosiaali-ja-terveydenhuollon-varmennekorttien-uudistuksesta

Tukeemme voi olla yhteyksissä, mikäli teillä on kysyttävää aiheesta.

Puh. 040 8316150 tai tuki(ät)innet.fi

Mukavaa alkanutta vuotta!

Ystävällisin terveisin

In Netin tuki

In Net Oy 2023