Palvelutasoon kuulumattomista lisätöistä sovitaan erikseen kirjallisesti (esimerkiksi sähkö-posti tai tukitiketti) Tilaajan kanssa. Niistä laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Palvelutasoon kuulumattomista lisätöistä sovitaan erikseen kirjallisesti (esimerkiksi sähkö-posti tai tukitiketti) Tilaajan kanssa. Niistä laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Toimittaja pyrkii takaamaan palveluille 99,9 % saatavuustason klo 08:00 – 16:00, 99,7 % klo 16:00 - 02:00 ja 99 % saatavuustason klo 02:00 – 05:00. 0,15 h / vrk käytetään 02:00 – 05:00 välisenä aikana järjestelmän varmuuskopioiden ajamiseen.
Toimittaja ei kanna vastuuta tietoverkko-, käyttöjärjestelmä- tai muista virhetilanteista, tai niistä seuranneita toimitettavaan palveluun vaikuttavia virhetilanteita, jotka eivät ole Toimittajan ylläpidon tai tuen alaisuudessa.
Toimittaja tarjoaa palvelutasokuvauksen mukaiset palvelut seuraavien käyttöjärjestelmien piirissä:
- Windows 10
- Windows 11
- Windows Server 2012
- Windows Server 2012 R2
- Windows Server 2016
- Ja uudempi
- Microsoft Surface –laitteet, joissa FullHD-resoluutio
Sovellustuki tarjotaan vain työasemiin ja kannettaviin tietokoneisiin joissa on vähintään FullHD-resoluutio.
Toimittaja varaa oikeuden poistaa käyttöjärjestelmä tuettujen käyttöjärjestelmien listalta, kun käyttöjärjestelmän toimittajan tuki käyttöjärjestelmälle päättyy.
Toimittaja varaa oikeuden lisätä uusia käyttöjärjestelmiä ylläpidon piiriin.
Thin client
WinHIT-järjestelmä toimii erinomaisesti myös erilaisilla thin client -malleilla sekä remoteapp -tyyppisesti.
WinHIT tukee sekä Internet Explorer -selainta että Chromium-pohjaista Webview2 -selainta.
In Net Oy:n tukiprosessi pyritään pitämään yksinkertaisena ja käyttäjäystävällisenä.
Tuen kiireellisyys
- Kiireellisissä asioissa ensisijainen yhteydenottotapa on puhelin.
- Vähemmän kiireellisissä tapauksissa ensisijaisesti sähköposti tai tukilomake, jotta ilmoi-tuksista saadaan automaattinen tiketti.
Automaattiseuranta
- In Net Oy pystyy seuraamaan tiettyjä palveluja automaattisesti ja reagoi niiden vikatilanteisiin itsenäisesti.
Tukitiedotteet
- In Net Oy:n tuki tiedottaa asiakkaita säännöllisesti tukitiedotteilla huomioitavista asioista.
Tiketöintijärjestelmä
- Tuotetuki tiketöi kaikki asiakastapahtumat joita ei saada heti ratkaistua. Tarvittaessa tikettien ratkaisuaikoja voidaan seurata tilaajan kanssa.
Tukiprosessin kulku
- In Net Oy:n tukeen saavat myös loppukäyttäjät olla suoraan yhteydessä, mutta organisaa-tioiden sisäisen toimintakyvyn ja tiedonkulun takia normaalisti käytössä on oheinen tukiprosessi.
Tukitavat
In Net Oy:n tuotetuki käyttää puhelinta, sähköpostia, chat -palvelua asiakaskontakteihin. Saadessaan asiakkaalta luvan tuotetuki käyttää myös Teamviewer quicksupport -työkalua.
Ohjelmiston käsikirjat
In Net Oy:n tuotetuki toimittaa aina ajantasaiset ohjekirjat pyydettäessä.
In Net Oy tuotetuki
Lahden toimisto
Kariniemenkatu 39
15140 Lahti
Puhelin:
040 8316150
In Net Oy 2023