Kiireelliset asiat
MA – PE klo : 8 – 16
In Net Oy:n asiakastuki chatissa
tai puhelimitse
Kiireettömät asiat
MA – PE klo : 8 – 16
In Net Oy:n asiakastuki chatissa
tai sähköpostitse
tai tukilomakkeella
Uutiset ja tiedotteet
Hammaslääkäripäivillä WinHIT:n messuosastolla pystyi osallistumaan kilpailuun, jossa pääpalkintona oli iPhone 11.
Kilpailussa tehtävänä oli arvata paljonko lasipurkissa olleet karkit (pelkästään karkit) painavat?
Oikea vastaus oli 1421g!
Täysin oikeaa arvausta ei osunut, joten palkinto meni lähimmäksi arvanneelle.
Onnittelut voittajalle!
Terveisin
In Net Oy
WinHIT mukana Hammaslääkäripäivillä 7.11.-9.11.2019!
Tule messuosastollemme osallistumaan kilpailuun, tervehtimään, kysymään ohjelmasta tai muuten vain!
Löydät meidät messuosastolta 2b25.
Mukavia Hammaslääkäripäiviä kaikille!
Toivoo
In Netin väkin
Hei,
Tukipuhelut toimivat taas normaalisti.
Mikäli ette saa meihin yhteyttä tukipuhelimella, voitte laittaa chatissa (oranssi palkki sivun oikeassa alareunassa) viestiä.
Vastaamme viestiin mahdollisimman pian.
Ystävällisin terveisin
In Net Oy:n Tukitiimi
Tukipuhelimen operattorillamme on ilmennyt ongelmia, joidenkin asiakkaidemme puheluiden kanssa.
Tämä ilmenee siten, että soittajalla ei kuulu hälytysääni, eikä tukipuhelimemme soi.
Lopuksi kuulemme sekunnin ajan soittoa, ennen kuin puhelu katkeaa.
Mikäli soitatte tuntemattomasta numerosta, emme pysty soittamaan teille takaisin.
Pyydämme jättämään chattiimme viestin, jos ette saa meitä puhelimitse kiinni.
Pahoittelemme tilannetta. Puhelin operaattorin tarjoajamme selvittää asiaa parhaillaan.
Ystävällisin terveisin
In Net Oy:n tukitiimi
In Net Oy on ottanut käyttöön chat-palvelun WinHIT potilastietojärjestelmän tukisivuilla www.innet.fi/winhit/. Chatin avulla voi lähettää tukipyyntöjä, pyytää neuvoja WinHIT:iin liittyen tai jättää yhteydenottopyyntöjä.
Aukiolo
WinHIT:n tuki vastaa chatin viesteihin arkisin klo 8:00–16:00 välisenä aikana. Muuna aikana chattiin voi jättää yhteydenottopyynnön, johon tuki vastaa seuraavana arkipäivänä.
Chatin säännöt
Chat-keskustelu on vain kahden henkilön keskeinen, eikä yhteys ole suojattu/salattu. Siksi Chat-keskustelussa ei saa mainita mitään tietosuojan alaista tietoa, kuten potilaan nimeä tai henkilötunnusta.
Ohjeet chatin käyttöön
Chat-ikkuna kuvake löytyy WinHIT:n tukisivuston oikeasta alakulmasta. Klikkaamalla kuvaketta hiiren ykköspainikkeella kommenttikenttä avautuu.
Viesti
Ensimmäisessä viestissä tulisi mainita kuka on, mistä ottaa yhteyttä ja mitä asiaa on asiakastuelle.
Enter-painiketta painamalla viesti lähetetään keskusteluun.
Chat ilmoittaa heti kun asiakastuki liittyy keskusteluun.
Oma nimi
Nimen lisäys auttaa asiakastukea tunnistamaan yhteydenottajan. Nimen saa lisättyä keskusteluun painamalla tekstikentän kolmea viivaa. Avautuu valikko, josta valitaan ”Tallenna nimesi”. Nimen saa kirjattua vasta sitten, kun asiakastuki on vastannut aloitusviestiin.
Kirjoita nimi ja valitse uudelleen ”Tallenna nimesi”.
Chat keskustelun sulkeminen
Chat-keskustelun voi sulkea kahdella tavalla. Yhteydenottaja voi itse sulkea keskustelun tai asiakastuki voi sulkea keskustelun. Kun keskustelu on suljettu, sitä ei voi enää jatkaa uusilla viesteillä. Uuden keskustelun saa avattua päivittämällä selaimen sivun.
Yhteydenottaja sulkee keskustelun
Yhteydenottaja voi sulkea chat-keskustelun klikkaamalla tekstikentän kolmea viivaa ja valitsemalla ”sulje keskustelu”. On hyvä muistaa, että jos yhteydenottaja sulkee keskustelun, silloin se häviää kokonaisuudessaan asiakastuen viesteistä. Jos asian selvittely on jäänyt kesken, ei asiakastuki saa enää näkyviin suljettua chat-keskustelua.
Asiakastuki sulkee keskustelun
Kun WinHIT:n asiakastuki sulkee chat-keskustelun, tulee ilmoitus henkilön poistumisesta keskustelusta. Keskustelu tallennetaan asiakastuen sähköpostiin.
Yhteydenottopyyntö
Mikäli chatti ei ole käytettävissä, näkyy chat-ikkunassa teksti ”Jätä viesti, kiitos. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.”.
Klikkaamalla kuvaketta avautuu yhteydenottopyyntö.
Asiakastuki varattu
Mikäli kaikki asiakastuen henkilöt ovat varattuja, päivittyy chattiin teksti ”Asiakaspalvelijamme ovat varattuja”. Silloin voi joko jäädä odottamaan tai voi klikata linkistä ja täyttää yhteydenottolomakkeen.