Löydät näiltä sivuilta esiteltyinä kaikki WinHIT-järjestelmän tärkeät ominaisuudet, sekä yhteystietomme, mikäli haluat kysyä lisää tai tehdä tilauksen.
Me In Net Oy:ssä olemme erittäin ylpeitä ohjelmistostamme - osoitamme, että Suomessa valmistetaan ja tuetaan laadukkaita ohjelmistotuotteita kotimaiseen tarpeeseen.
Hoitohenkilöstön kirjaamat potilastiedot ovat potilastietojärjestelmän ydin. Nopea ja selkeä kirjaus takaavat jouhevan työnkulun, jossa aika ei mene ohjelman vaan potilaan kanssa.
WinHIT:ssä on mahdollista kirjata asiakkaan suun terveyden tila neljän statuksen avulla: Kariologiselle statukselle merkitään kaikki hampaiston merkinnät. Parodontologiselle statukselle merkitään ikenien ja hampaiden kiinnityskudosten havainnot. Parodontologinen status käyttää samaa tietosisältöä kuin kariologinen status, eli niihin tehdyt merkinnät näkyvät molemmilla statuksilla. Lisäksi WinHIT:ssä on mahdollista käyttää purentafysiologista statusta purentaelimen lihaksiston, nivelten ja limakalvojen havaintojen merkitsemiseen.
Kertomuksen yhteydessä oleva diagnoosin lisäys on helppoa oman otsikkonsa alle. Kirjatut diagnoosit näkyvät osana hoitokertomusta.
Diagnooseissa käyttäjä voi lisätä käyttämiään diagnooseja suosikkilistalle, josta ne on nopea kirjata asiakkaalle.
WinHIT:ssä on mahdollista käyttää fraaseja toimenpidekoodien lisätietojen kirjauksessa sekä hoitokertomuksen teksteissä. Fraasien avulla käyttäjä voi nopeuttaa tietojen kirjaamista tallentamalla yleisimmin potilastietoihin kirjaamiaan lauseita fraaseiksi.
WinHIT:ssä on mahdollista kirjata asiakkaan suun terveyden tila kolmen statuksen avulla: Kariologiselle statukselle merkitään kaikki hampaiston merkinnät. Parodontologiselle statukselle merkitään ikenien ja hampaiden kiinnityskudosten havainnot. Parodontologinen status käyttää samaa tietosisältöä kuin kariologinen status, eli niihin tehdyt merkinnät näkyvät molemmilla statuksilla. Lisäksi WinHIT:ssä on mahdollista käyttää purentafysiologista statusta purentaelimen lihaksiston, nivelten ja limakalvojen havaintojen merkitsemiseen.
WinHIT käyttää virallista toimenpidekoodistoa, jonka lisäksi järjestelmään voidaan lisätä organisaatiokohtaisia hoito- ja laskutustapahtumia.
Fraasien avulla käyttäjä voi tarkentaa toimenpiteiden sisältöä.
Asiakkaan hoito voidaan suunnitella hoitojakso näkymässä monta käyntiä eteenpäin ja asiakkaalle voidaan antaa hoitosuunnitelmasta kustannusarvio. Kun hoitosuunnitelma on kerran tehty, järjestelmä osaa ehdottaa suunniteltuja käyntejä ajanvarauksen yhteydessä.
Nettiajanvaraus ja netissä tapahtuva omien aikojen hallinta on nykypäivää. WinHIT-järjestelmään on saatavilla täysin integroitu ajanhallintapalvelu, joka mahdollistaa kaikki modernin
ajanvarausjärjestelmän toiminnot.
Ajanhallintapalvelun ulkoasu on modernin kevyt ja helppokäyttöinen asiakkaalle. Responsiivisuus tarkoittaa, että palvelu toimii ja näyttää hyvältä, oli asiakkaalla sitten puhelin tai kannettava tietokone käytössä. Palvelu osaa näyttää toimipisteiden sijainnit ja haluttaessa työntekijöiden kuvat.
Ajanhallintapalvelu toimii sekä Suomi.fi tunnistautumisella että Telian tunnistautumisella.
Ajanhallintapalvelun kautta asiakas voi selailla vapaita aikoja sekä varata uuden ajan.
Asiakas voi kirjautua ajanhallintapalveluun vahvalla tunnistautumisella. Tällöin hänelle aukeavat henkilökohtaiset palvelut: ajan siirto ja peruutus sekä huollettavan tietojen hallinta.
Ajanhallintapalvelun perustietoja kuten vapaita hoitoaikoja, palvelussa näkyviä suorittajia ja muita tietoja hallitaan pääasiassa WinHIT-järjestelmän sisältä.
WinHIT tuottaa paljon arvokasta tietoa käyttäjäorganisaatiolle. Tämän tuotetun tiedon hallinta on
suuressa osassa nykyaikaisen organisaation toimintaa.
Sisäinen raportointi käyttää järjestelmässä syntyneitä työaika-, ajanvaraus-, hoitojakso-, toimenpide- ja laskutustietoja tuottamaan erilaisia hyödyllisiä tilastoja organisaation resurssien hyödyntämisestä. WinHIT sisältää lukuisia erilaisia raportteja. Peruskäyttäjä pääsee katsomaan omia tietojaan, laajemmilla oikeuksilla raportteihin voi valita hakuehdoista mm. eri ammattiryhmiä.
Sisäisen raportoinnin tietoja voidaan käyttää esimerkiksi seuraamaan työntekijöiden tuntimääriä, työajan tehokkuutta, asiakas- ja käyntimääriä, tehtyjä toimenpiteitä, potilaslaskutusta sekä tuntilaskutusta.
WinHIT:n palkkioraportointi perustuu julkisen terveydenhuollon virkaehtosopimuksiin. Lääkärisopimuksen lisäksi WinHIT:iin voidaan tilata paikallissopimuksen mukaisia palkkioraportteja. Palkkioraportointi on mahdollista tilata myös muille ammattiryhmille.
Palkkioraportoinnin lisäksi on mahdollista ottaa käyttöön erilaisia kannustepalkkioraportteja työntekijäryhmille.
THL:n AvoHILMO-raportointi on automatisoitu WinHIT-järjestelmässä - tiedot siirtyvät THL:lle kerran vuorokaudessa. THL koostaa lähetetystä datasta erilaisia raportteja omalle sivustolleen, josta kaikki voivat tarkastella avohilmo-tietojen perusteella luotuja raportteja. AvoHILMO on saatavilla myös yksityiselle terveydenhuollolle.
WinHIT-järjestelmän raportointityöpöytä on moderni tapa hyödyntää organisaation tietoja. Raportointityöpöytä antaa poikkeuksellisen katsauksen organisaation toimintaan helposti ja nopeasti.
Työpöytä on nopea tapa seurata organisaation toimintaa erilaisten graafien ja lukujen muodossa. Tiedot päivittyvät kerran vuorokaudessa ja tiedot on mahdollista tarvittaessa siirtää esim. Exceliin. Dataa on mahdollista seurata myös puhelimesta.
Julkisen puolen organisaatioilla on saatavilla väestötietoaineisto digi- ja väestörekisteristä. Tiedot ajetaan yleensä 1 -2 viikon välein WinHIT:iin. WinHIT:issä on mahdollista ajaa väestötietojen perusteella henkilölistoja, joita voidaan käyttää esimerkiksi kutsuttaessa neuvola-asetuksen mukaista ensimmäistä ikäryhmää hammashoitoon.
Olemme toteuttaneet suuren osan Kanta-toiminnallisuuksista itse, joka tarkoittaa sitä, että käyttäjillemme ei koidu ylimääräisiä kustannuksia. Tämän lisäksi yrityksestämme löytyy paljon tietoa Kanta-arkiston toiminnasta.
Yksityisen suun terveydenhuollon toimijoille tarjoamamme mutkaton Kanta-arkistoon liittyminen on tärkeä osa konseptimme toimintaa.
WinHIT siirtää Potilastiedon arkistoon valmiit tallennettavat tiedot ilman että työntekijän tarvitsee erikseen valita mitkä tiedot tallennetaan potilastiedon arkistoon. Tämä selkeyttää työnkulkua ja estää potilastietojen arkistoinnin unohtumisen.
Tärkeä osa Kanta-arkiston toimintaa ovat Kanta-arkiston koodistot, joita potilastietojärjestelmät tarvitsevat toimiakseen. WinHIT-järjestelmä päivittää koodistot automaattisesti.
WinHIT sisältää monipuoliset tekstiviestiominaisuudet, joilla asiakaspalvelu ja asiakasviestintä
voidaan nostaa uudelle tasolle.
Tämä toiminto lähettää automaattisesti tekstiviestimuistutuksen asiakkaalle varatusta ajasta, viestin lähetyksen ajankohdaksi voidaan asettaa esimerkiksi 24h ennen ajanvarausta.
Ohjelmasta voidaan lähettää asiakkaalle vapaasti muotoiltavia tekstiviestejä esimerkiksi muistutukseksi. Peruutusaikapalvelun avulla voidaan lähettää usealle asiakkaalle tekstiviesti vapaasta ajasta, viestiin ensimmäisenä vastanneelle asiakkaalle luodaan WinHIT:iin ajanvaraus automaattisesti.
Tekstiviestejä voidaan käyttää myös recall-kutsuissa. Ohjelmassa olevat valmiit tekstit on helppo muokata organisaation omien tarpeiden mukaisiksi.
Yksityisille hammaslääkäriasemille tarjottava eResepti-integraatio on toteutettu yhteistyössä
Atostek Oy:n kanssa. eReseptipalvelu on muovattu saumattomasti osaksi WinHITin käyttöliittymää
ja tarjoaa kaikki resepti-toiminnot helposti sähköisesti.
WinHIT sisältää recall-ominaisuuden, kutsujärjestelmän, joka varmistaa hoitosuhteen jatkuvuuden
vaikka hoitokäyntien välillä olisi vuosia.
Recall-ominaisuuden avulla voidaan asiakkaille määritellä seuraavien tutkimusten tai muiden kontrollikäyntien ajankohta (esimerkiksi yksilöllisen hoitovälin mukainen tutkimusajankohta). Kutsuihin määritettyjen tietojen perusteella voidaan tehdä uusi ajanvaraus, sekä tulostaa ja lähettää asiakkaalle kutsu.
Asiakas pystyy varaamaan oman hoitosuunnitelmansa mukaisen kutsun netissä ajanhallintapalvelussa, mikäli hän tunnistautuu palveluun. Asiakas voi myös hallinnoida huollettavansa kutsuja.
Kutsujärjestelmä on yhdistetty tekstiviestipalveluihin - kutsuviestin voi lähettää suurelle määrälle asiakkaita kerralla.
Recall kutsujen ajanvarauksen ja kutsujen tulostuksen voi tehdä isolle asiakasmäärälle kerralla. Erilaiset hakuehdot helpottavat asiakkaiden kutsujen hallintaa.
Vaikka recall olisi määritelty toiselle työntekijälle, ohjelmassa pystyy helposti siirtämään recall:t toiselle työntekijälle. Automaattisella kutsujen luonnilla ohjelman voi antaa varata ajat sekä määritellä varattavien aikojen kohdehenkilön, hoitolan tai ajan pituuden recall-määrittelyistä poiketen.
eKirjeen avulla asiakkaalle lähetettävä kirje (recall-kutsu, ajanvarauskirje tai muu määrämuotoinen kirje) siirtyy sähköisesti postille, joka tulostaa ja lähettää kutsut asiakkaille.
eKirje -palvelulla hoitohenkilökunnalta säästyy selkeästi työaikaa: hoitolassa ei tarvitse tulostaa kutsuja ja kirjeitä ei tarvitse kuorittaa.
WinHIT järjestelmän käyttöliittymä on sekä suomeksi että ruotsiksi, jonka lisäksi järjestelmässä on osittainen tuki englannin kielelle. Potilasdokumentit ja lomakkeet ovat pääsääntöisesti saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Suun terveydenhuolto on yksi osa toimivaa terveydenhuollon kokonaisuutta. Yksi tapa toteuttaa kokonaisuus on kytkeä järjestelmät osaksi suurempaa kokonaisuutta.
WinHIT-järjestelmään on saatavissa integraatio CGI Oy:n Uranus-potilastietojärjestelmään, jolloin asiakas-, ajanvaraus- ja palvelutapahtumien ydintietoja voidaan hallinnoida pääjärjestelmästä.
Tällöin WinHIT toimii pääasiallisena järjestelmänä suun terveydentietojen kirjaamisessa. Integraatio-rajapinnat sisältävät tiedonvälityksen molempiin suuntiin ja mahdollistavat muun muassa Uranus-järjestelmän muistilista-toiminnallisuuden käytön loppuvuodesta 2020 lähtien.
Kuvantamisen työnkulku on tärkeä osa suun terveydenhuoltoa.
WinHIT-järjestelmään on integroitu tuki sekä Commit RIS että RADU RIS -järjestelmille.
Asiakkaan kuvantamiseen liittyvän työnkulun voi aloittaa WinHITistä kuvantamisen lähetteellä.
Commit Oy:n kanssa yhteistyössä tehty Commit RIS -integraatio mahdollistaa lähetteen teon lisäksi röntgenkuvien lausumisen WinHIT-järjestelmään, jolloin työnkulku on suurelta osin WinHIT-järjestelmän sisällä. Mikäli lausunto kirjoitetaan muualla, saapuu lausunto WinHITiin rajapinnan kautta sanomana.
L-force Oy:n kanssa yhteistyössä tehty RADU RIS -integraatio perustuu siihen, että kuvantamisen lähete kirjoitetaan WinHITissä, mutta lausunto RADU-järjestelmässä. WinHIT saa lausunnon palautesanomana, jolloin se on hoitohenkilöstön luettavissa. Helpot käyttöliittymät sekä lähetteiden tilan seuranta lähetenäkymässä että osana asiakkaan hoitotietoja auttavat tiedon hallinnassa.
CGI Oy:n Pegasos-järjestelmä on yksi pääasiallisista Suomessa käytössä olevista perusterveyden tietojärjestelmistä. WinHIT-järjestelmä sisältää laajan työpöytä-integraation Pegasokseen, joka mahdollistaa käyttäjälle nopean pääsyn perusterveyden tietoihin. Työpöytä-integraatio sisältää linkit reseptikeskukseen, lähetteisiin, laboratorio-tietoihin sekä kertomukseen.
WinHIT on integroitu suurimpaan osaan markkinoilla olevista kuvantamisjärjestelmistä.
Tuettuihin järjestelmiin voidaan lähettää vähintään rajapinnan mukaiset perustiedot.
Romexis, Digora, Scanora, Cliniview,
Merlin, Cygnusmedia, Raymage, MyRay iRys
Kysy lisätietoja sovellustuesta, lisäämme tarvittaessa tuen uudelle kuvantamisohjelmistolle.
In Net Oy on toteuttanut yhdessä Vitec Software Oy:n kanssa laajan
ydinpotilastietojärjestelmä-integraation Acute- ja WinHIT-järjestelmien välillä.
Acute toimii pääjärjestelmänä kokonaisuudessa, jossa WinHIT on suun terveyden moduuli. Integraatio sisältää muun muassa Acute-järjestelmän tietojen näyttämisen WinHIT-järjestelmän sisällä, asiakastietojen ja palvelutapahtumien välityksen.
WinHITin standardimuotoinen itseilmoittautumisen rajapinta tarjoaa tuen sekä X-Akseli Oy:n AKSELI-järjestelmälle sisäänkutsu-ominaisuuksilla että CGI:n ITTE-ilmoittautumisjärjestelmälle. Ilmoittautumispalvelulla asiakas voi ilmoittautua saapuneeksi hoitolaan, jolloin hoitohenkilöstö osaa kutsua asiakkaan huoneeseen.
WinHITin kautta voidaan myös kutsua asiakas hoitohuoneeseen, mikäli ilmoittautumisjärjestelmä tukee ominaisuutta.
Rajapinta mahdollistaa myös muiden ilmoittautumisjärjestelmien käyttöönoton.
Ma - Pe
Klo: 8 - 16
040 831 6150
Myynti & tilaukset
myynti(at)innet.fi
044 764 1041
Henkilökohtaiset sähköpostit
etunimi.sukunimi(at)innet.fi
Hallinto
Miikka Ristkari
040 752 8410
Projektinhallinta
Eeva Lind
040 544 3471
Kanta-arkistoon liittyvät asiat
Riitta Nieminen
040 771 0769
Laskutus
Tiina Hietala
044 764 1041
Ensisijaisesti verkkolasku
In Net Oy
Operaattori
Open text
Verkkolaskuosoite
003707355082
Välittäjän tunnus
003708599126
Sähköpostitse
innet@app.fennoa.com
Paperilaskut
Innet Oy c/o Paasitilit
Svinhufvudinkatu 23
15110 Lahti
Y-tunnus 0735508-2
In Net Oy 2024